Гаряча лінія Екологічного порятунку (044) 279 52 91

 

«Людського розвитку України»

1. Національний технічний університет України ««Київський політехнічний інститут ім. Сікорського»

 


2. Громадська організація «Союз юристів України»


  3.  Національна спілка письменників України


4.  «Український союз промисловців та підприємців»


5.  «Асоціація екологічних організацій Казахстана»


   6. Партія «Захисників Вітчизни»

 


7. Аграрна Партія України


8. «Europejski Holding Energetyczny»


9. Всеукраїнська спілка громадських організацій «Громадянська Солідарність» 


10.Конфедерація журналістських організацій України

 

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

Tiffany & Co .: джерело ювелірних виробів повинен бути екологічно стійким

Компанія Tiffany & Co. давно усвідомила неприємну правду, що основна діяльність, пов'язана з виробництвом ювелірних прикрас, а саме видобуток дорогоцінних металів і каменів, має довгу і сумну історію порушень прав людини і навколишнього середовища.

 

Ці проблеми з успіхом вирішуються, але належить зробити ще дуже багато. Щоб усвідомити масштаби майбутньої діяльності, варто лише поглянути на жахи алмазних копалень в Зімбабве або на лососеву ферму в Брістольському затоці біля берегів Аляски, руйнується внаслідок розробки родовищ.

Компанія Tiffany & Co. присвятила себе створенню предметів вічної краси, що дозволяють відсвяткувати найважливіші моменти в житті клієнтів. Для неї такі порушення, нехай навіть віддалені від безпосередніх каналів поставок, являють собою справжній ризик для бізнесу. Торгова марка Tiffany & Co. грунтується на довірі, чесному відношенні і впевненості клієнта, і її прихований, але критично важливий аспект передбачає, що створювані компанією дорогоцінні прикраси беруть початок з високоморальних і відповідальних джерел.

Щоб забезпечити незмінність цього аспекту, компанія Tiffany & Co. протягом більше 15 років переслідувала стратегію вертикальної інтеграції, яка, очевидно, не має аналогів і порівнянь в ювелірній галузі. Компанія виробляє більшу частину своїх виробів, а також обробляє і полірує алмази (одні з найчистіших у світі) у власних майстерень.
Практично вся упаковка і папір для прикрас надходить з лісів, вирощуваних з використанням раціональних методів ведення господарства. А довгострокова мета компанії, на шляху до якої зроблено вже дуже багато - знайти родовища дорогоцінних металів і каменів, забезпечивши високоморальну та відповідальну експлуатацію шахт.
Крім каналів поставок компанія усвідомлює, що вплив її торгової марки на ювелірному ринку дає можливість і покладає відповідальність за вирішення більш широкого числа проблем, з якими стикається ця галузь. Безсумнівно, що відсутність довіри клієнтів щодо каналів поставок ювелірного сировини може мати наслідки для Tiffany & Co., наскільки б не була в них впевнена сама компанія.
Існує як діловий, так і моральної борг - об'єднатися з громадянським суспільством, урядом, колегами по галузі і промисловими асоціаціями для вирішення цих проблем. З цією метою компанія продовжує шукати більш ефективне врегулювання питань експлуатації родовищ в місці розташування бізнесу, на федеральних землях Сполучених Штатів, а також задовільною прибутку для платників податків за право розробки цих месторожденій.Tiffany & Co .: джерело ювелірних виробів повинен бути екологічно стійким
Tiffany & Co. виступає проти експлуатації шахт в місцях особливого культурного та екологічного значення, і фірма дала обіцянку ніколи не приймати матеріали з таких джерел. Компанія працює над впровадженням всесвітньої системи сертифікації гірських розробок, яка включає не тільки цю промисловість, а й громадянське суспільство як повноцінного партнера в цьому процесі. Tiffany & Co. не приймає алмази та дорогоцінні метали з регіонів, де вирують конфлікти, такі як Демократична Республіка Конго і Зімбабве.
Незважаючи на певні успіхи, ці зусилля були не без розчарувань. Каналах поставок алмазів у цілому більше 10 років. Однак Кімберлійський процес - міжнародна домовленість між урядами, виробниками алмазів і неурядовими організаціями, створена для врегулювання конфліктів, пов'язаних з дорогоцінними каменями - потребує важливі зміни. Закони, що регулюють експлуатацію родовищ, залишаються лише на папері. Всесвітня система сертифікації гірських розробок все ще розробляється.
Але за 15 років після того, як компанія Tiffany & Co. вперше висловила протест проти будівництва золотодобувної шахти, що загрожувала американському Національному парку Йеллоустоун, світ ювелірних прикрас повільно, але вірно затопила хвиля змін. Співпраця з громадськими та природоохоронними неурядовими організаціями, яке колись вважалося в цій галузі ідеалістичним, а може навіть і небезпечним, тепер стало розумним визнанням вкрай важливою групи акціонерів. Колись байдужі інвестори тепер аплодують природоохоронних заходів. Співробітники, які були спантеличені новими вимогами, що покладаються на них, тепер з гордістю говорять про досягнутому. Члени ради директорів, практично не цікавилися зусиллями компанії в сфері екологічної безпеки, тепер з ентузіазмом їх підтримують. І, можливо, найважливіший момент - клієнти, які раніше майже або зовсім не цікавилися умовами, в яких видобуваються дорогоцінні камені і метали для компанії, зараз палко бажають знати, як їх покупки пов'язані з навколишнім світом.

 Raekwon McMillan Authentic Jersey
AddThis Social Bookmark Button