Tiffany & Co .: джерело ювелірних виробів повинен бути екологічно стійким

Компанія Tiffany & Co. давно усвідомила неприємну правду, що основна діяльність, пов'язана з виробництвом ювелірних прикрас, а саме видобуток дорогоцінних металів і каменів, має довгу і сумну історію порушень прав людини і навколишнього середовища.

 

Ці проблеми з успіхом вирішуються, але належить зробити ще дуже багато. Щоб усвідомити масштаби майбутньої діяльності, варто лише поглянути на жахи алмазних копалень в Зімбабве або на лососеву ферму в Брістольському затоці біля берегів Аляски, руйнується внаслідок розробки родовищ.

Компанія Tiffany & Co. присвятила себе створенню предметів вічної краси, що дозволяють відсвяткувати найважливіші моменти в житті клієнтів. Для неї такі порушення, нехай навіть віддалені від безпосередніх каналів поставок, являють собою справжній ризик для бізнесу. Торгова марка Tiffany & Co. грунтується на довірі, чесному відношенні і впевненості клієнта, і її прихований, але критично важливий аспект передбачає, що створювані компанією дорогоцінні прикраси беруть початок з високоморальних і відповідальних джерел.

Щоб забезпечити незмінність цього аспекту, компанія Tiffany & Co. протягом більше 15 років переслідувала стратегію вертикальної інтеграції, яка, очевидно, не має аналогів і порівнянь в ювелірній галузі. Компанія виробляє більшу частину своїх виробів, а також обробляє і полірує алмази (одні з найчистіших у світі) у власних майстерень.
Практично вся упаковка і папір для прикрас надходить з лісів, вирощуваних з використанням раціональних методів ведення господарства. А довгострокова мета компанії, на шляху до якої зроблено вже дуже багато - знайти родовища дорогоцінних металів і каменів, забезпечивши високоморальну та відповідальну експлуатацію шахт.
Крім каналів поставок компанія усвідомлює, що вплив її торгової марки на ювелірному ринку дає можливість і покладає відповідальність за вирішення більш широкого числа проблем, з якими стикається ця галузь. Безсумнівно, що відсутність довіри клієнтів щодо каналів поставок ювелірного сировини може мати наслідки для Tiffany & Co., наскільки б не була в них впевнена сама компанія.
Існує як діловий, так і моральної борг - об'єднатися з громадянським суспільством, урядом, колегами по галузі і промисловими асоціаціями для вирішення цих проблем. З цією метою компанія продовжує шукати більш ефективне врегулювання питань експлуатації родовищ в місці розташування бізнесу, на федеральних землях Сполучених Штатів, а також задовільною прибутку для платників податків за право розробки цих месторожденій.Tiffany & Co .: джерело ювелірних виробів повинен бути екологічно стійким
Tiffany & Co. виступає проти експлуатації шахт в місцях особливого культурного та екологічного значення, і фірма дала обіцянку ніколи не приймати матеріали з таких джерел. Компанія працює над впровадженням всесвітньої системи сертифікації гірських розробок, яка включає не тільки цю промисловість, а й громадянське суспільство як повноцінного партнера в цьому процесі. Tiffany & Co. не приймає алмази та дорогоцінні метали з регіонів, де вирують конфлікти, такі як Демократична Республіка Конго і Зімбабве.
Незважаючи на певні успіхи, ці зусилля були не без розчарувань. Каналах поставок алмазів у цілому більше 10 років. Однак Кімберлійський процес - міжнародна домовленість між урядами, виробниками алмазів і неурядовими організаціями, створена для врегулювання конфліктів, пов'язаних з дорогоцінними каменями - потребує важливі зміни. Закони, що регулюють експлуатацію родовищ, залишаються лише на папері. Всесвітня система сертифікації гірських розробок все ще розробляється.
Але за 15 років після того, як компанія Tiffany & Co. вперше висловила протест проти будівництва золотодобувної шахти, що загрожувала американському Національному парку Йеллоустоун, світ ювелірних прикрас повільно, але вірно затопила хвиля змін. Співпраця з громадськими та природоохоронними неурядовими організаціями, яке колись вважалося в цій галузі ідеалістичним, а може навіть і небезпечним, тепер стало розумним визнанням вкрай важливою групи акціонерів. Колись байдужі інвестори тепер аплодують природоохоронних заходів. Співробітники, які були спантеличені новими вимогами, що покладаються на них, тепер з гордістю говорять про досягнутому. Члени ради директорів, практично не цікавилися зусиллями компанії в сфері екологічної безпеки, тепер з ентузіазмом їх підтримують. І, можливо, найважливіший момент - клієнти, які раніше майже або зовсім не цікавилися умовами, в яких видобуваються дорогоцінні камені і метали для компанії, зараз палко бажають знати, як їх покупки пов'язані з навколишнім світом.

AddThis Social Bookmark Button