Гаряча лінія Екологічного порятунку (044) 279 52 91

 

«Людського розвитку України»

1. Українська Рада Миру

 


 2. Національний технічний університет України ««Київський політехнічний інститут ім. Сікорського»

 


3. Громадська організація «Союз юристів України»


4.  80 -та окрема десантно-штурмова бригада


 

5. Всеукраїнський союз учасників бойових дій, АТО, ветеранів військової служби і правоохоронних органів

"Всеукраїнський Союз"

 


6. Емігрантське радіо

emradio.com.ua 


7.  Національна спілка письменників України


  8.  Українська асоціація зовнішньої політики

 


9.  «Український союз промисловців та підприємців»


 10. «Всеукраїнська спілка громадських організацій «Асоціація ветеранів спорту України» 


11.  «Асоціація екологічних організацій Казахстана»

 


 12. Партія «Захисників Вітчизни»

 

 


13. Аграрна Партія України


14. «Europejski Holding Energetyczny»


 15. «Благодійний фонд допомоги беезпритульним тваринам  HAPPY PAW»


  16. Всеукраїнська  громадська організація "Чесне слово "


  17. Первинна  профспілкова  організація "Трудова  солідарність"


18 . Всеукраїнська спілка громадських організацій «Громадянська Солідарність» 

 


19.Конфедерація журналістських організацій України

 

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

В Україні немає джерела фінансування реалізації Національного плану скорочення викидів в атмосферу

Найважливіше сьогодні – забезпечити державну підтримку у вирішенні проблем, які заважають реалізації заходів Національного плану. На сьогодні відсутні чіткий держплан та механізми фінансування для реалізації Нацплану, що матиме негативні наслідки для країни. Не існує розроблених механізмів та чіткого державного плану, як профінансувати вимоги визначені у Нацплані.

Це загрожує країні або зупиненням діяльності енергопідприємств, зниженням виробництва електричної енергії та розбалансуванням всієї енергосистеми в Україні, або невиконанням міжнародних зобов’язань. На прикладі європейських країн, досвід яких свідчить про необхідність залучення держави у нагальну проблему скорочення викидів SO2, NOx та пилу, та створення дієвих спецмеханізмів забезпечення фінансування таких проектів. 
У таких країнах ЄС, як Польща, Угорщина, Чехія, Румунія та Німеччина, державні та приватні компанії отримували фінансову підтримку для проектів зі зменшення викидів забруднюючих речовин, які потребували величезних капіталовкладень в екологічні заходи. В Європі форми держпідтримки протягом минулих 20 років мали різні форми: пряме фінансування екологічних проектів, субсидовані кредити, державні та банківські гарантії, податкове стимулювання, повернення екологічного податку. Найважливіше сьогодні – забезпечити державну підтримку у вирішенні проблем, які заважають реалізації заходів Національного плану. У протилежному випадку ми прогнозуємо невідворотні наслідки у функціонуванні стратегічних промислових галузей країни та невиконання міжнародних зобов’язань щодо зниження обсягів викидів в атмосферу. Процес розробки таких механізмів залучення фінансування в проекти по зниженню обсягів викидів в атмосферу має очолювати безпосередньо Кабінет Міністрів України. Нагадаємо, 13 червня 2018 року розпорядженням Кабінету Міністрів України №428-р затверджено План заходів на 2018 рік щодо впровадження Національного плану скорочення викидів від великих спалювальних установок (НПСВ), розрахованого на 16 років. Головна мета НПСВ - своєчасне виконання поточних зобов’язань України перед ЄС як члена Енергетичного Співтовариства щодо скорочення шкідливих викидів в атмосферу (SO2, NOx та пилу). Документ зобов’язує державу провести глобальну модернізацію обладнання великих спалювальних установок майже всіх електрогенеруючих підприємств в Україні. Експерти оцінюють вартість реалізації проектів по екомодернізації до 2033 року близько 6,5 млрд. євро.

AddThis Social Bookmark Button