Гаряча лінія Екологічного порятунку (044) 279 52 91

 

«Людського розвитку України»

1. Українська Рада Миру

 


 2. Національний технічний університет України ««Київський політехнічний інститут ім. Сікорського»

 


3. Громадська організація «Союз юристів України»


4.  80 -та окрема десантно-штурмова бригада


 

5. Всеукраїнський союз учасників бойових дій, АТО, ветеранів військової служби і правоохоронних органів

"Всеукраїнський Союз"

 


6. Емігрантське радіо

emradio.com.ua 


7.  Національна спілка письменників України


  8.  Українська асоціація зовнішньої політики

 


9.  «Український союз промисловців та підприємців»


 10. «Всеукраїнська спілка громадських організацій «Асоціація ветеранів спорту України» 


11.  «Асоціація екологічних організацій Казахстана»

 


 12. Партія «Захисників Вітчизни»

 

 


13. Аграрна Партія України


14. «Europejski Holding Energetyczny»


 15. «Благодійний фонд допомоги беезпритульним тваринам  HAPPY PAW»


  16. Всеукраїнська  громадська організація "Чесне слово "


  17. Первинна  профспілкова  організація "Трудова  солідарність"


18 . Всеукраїнська спілка громадських організацій «Громадянська Солідарність» 

 


19.Конфедерація журналістських організацій України

 

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

Транспортний сектор повинен адаптуватися до наслідків глобального потепління

Через стихійні лиха, пов'язані з глобальним потеплінням, багато транспортних компаній змушені скасовувати рейси кораблів, автобусів і поїздів. Досить згадати, як більше 8 000 чоловік «застрягли» на ніч в затопленому аеропорту Японії після тайфуну Джебі в 2018 році. Багато перевізників пасажирів та комерційних вантажів зазнають колосальних збитків, пов'язаних зі зміною клімату. В ООН вважають, що цій проблемі не приділяється належної уваги.

 

Нещодавно під егідою Конференції ООН з торгівлі і розвитку (ЮНКТАД) пройшла конференція, присвячена транспорту та зміни клімату. Її учасники відзначили, що транспорт прийнято розглядати як один з основних джерел викидів газів в атмосферу. Але рідко постає питання про те, що зміна клімату позначається на інфраструктурі і функціонуванні транспортних мереж.
Різні прояви процесу зміни клімату можуть мати найрізноманітніші наслідки для транспортної інфраструктури і транспортних служб. Аномальна спека порушує нормальний режим роботи поїздів і автобусів, а також призводить до пошкодження дорожнього покриття і залізничних шляхів, а підвищення інтенсивності тропічних штормів і ураганів може обернутися знищенням транспортної інфраструктури або збоями в її роботі. Танення вічної мерзлоти, наприклад, на Алясці, в Канаді та на півночі Росії також призводить до пошкодження інфраструктури; при цьому скорочується період перевезень по льодових дорогах.
Експерти вважають, що цій проблемі потрібно приділити серйозну увагу і розробити відповідні заходи адаптації сектора до наслідків глобального потепління. Серед іншого, це передбачає зміцнення існуючої інфраструктури і будівництво нової, здатної витримувати удари стихії.

AddThis Social Bookmark Button