Гаряча лінія Екологічного порятунку (044) 279 52 91

 

«Людського розвитку України»

1. Українська Рада Миру

 


 2. Національний технічний університет України ««Київський політехнічний інститут ім. Сікорського»

 


3. Громадська організація «Союз юристів України»


4.  80 -та окрема десантно-штурмова бригада


 5.  39- й Зенітний Ракетний Полк (Україна)


 

6. Всеукраїнський союз учасників бойових дій, АТО, ветеранів військової служби і правоохоронних органів

"Всеукраїнський Союз"

 


7. Емігрантське радіо

emradio.com.ua 


8.  Національна спілка письменників України


  9.  Українська асоціація зовнішньої політики

 


10.  «Український союз промисловців та підприємців»


 11. «Всеукраїнська спілка громадських організацій «Асоціація ветеранів спорту України» 


12.  «Асоціація екологічних організацій Казахстана»

 


 13. Партія «Захисників Вітчизни»

 

 


14. Аграрна Партія України


15. «Europejski Holding Energetyczny»


 

 16. «Благодійний фонд допомоги беезпритульним тваринам  HAPPY PAW»


  17. Всеукраїнська  громадська організація "Чесне слово "


  18. Первинна  профспілкова  організація "Трудова  солідарність"


19 . Всеукраїнська спілка громадських організацій «Громадянська Солідарність» 

 


20.Конфедерація журналістських організацій України

 

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

15 березня вся світова спільнота відзначає міжнародний День захисту прав споживачів.

Вітаю всіх з цим святом, а особисто своїх колег з якими я довгі роки працював захищаючи права наших громадян на екологічні продукти, свіже повітря та якісне життя в цілому!

Бажаю Вам міцного здоров’я, родинного затишку, процвітання та миру! Захист споживчих прав – це складова частина захисту прав людини!

Впродовж усього життя ми споживаємо продукти, товари та послуги й платимо за них. Тому кожен повинен знати, на що він має право і на що може розраховувати. “Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів”, – зазначено у статті 42 Конституції України.

 

У державах із розвиненою економікою споживач здійснює керівну функцію на споживчому ринку. А це можливо лише за активної життєвої позиції кожного громадянина країни та підтримки з боку держави.

Захист прав споживачів має свою історію та великий міжнародний досвід. Ще в IV столітті до н.е. у стародавньому Херсонесі існував метрологічний нагляд, а наглядачі на ринках слідкували за торгівлею та захищали права споживачів. В Англії у 1200 році король Людовік VI карав за нечесну практику в торгівлі. Але засновником захисту прав споживачів вважається Петро І. В його Указі “Про якість” від 11 січня 1723 року зазначається наступне: “Повелеваю хозяина Тульской фабрики Корнилу Белоглазова бить кнутом и сослать на работу в монастыри, понеже он, подлец, осмелился войску государства продать негодные пищали и фузеи. Старшину Фрола Фукса бить кнутом и сослать на Азов, пусть не ставит клейма на плохие ружья…”

У 1936 році була заснована спілка споживачів Сполучених Штатів Америки. Аналогічні організації виникли 1951 року – у Франції та Німеччині, 1957-го – у Великій Британії, у 1960-му – в Канаді. Цього ж року було засновано і Міжнародну Організацію Споживчих товариств “Consumer International”, до якої сьогодні входить понад 200 національних державних, громадських, регіональних та інших консумерських організацій країн світу.

Права людини як споживача вперше офіційно окреслив Президент Сполучених Штатів Америки Джон Кеннеді, ухваливши 15 березня 1962 року “Білль про права споживачів”.

У документі, зокрема, визначено чотири головних права:

- на безпеку і якість товарів та послуг;

- на вірогідну інформацію про них;

-право на вибір та право бути вислуханим у суді, якщо першими трьома правами нехтують.

Тож день проголошення Білля світова спільнота відзначає як Всесвітній день прав споживача.

Згодом до них додалися ще чотири:

- право на відшкодування збитків;

- право на споживацьку освіту;

- право на задоволення базових потреб;

- право на здорове довкілля.

У 1973 році ХХV сесія Консультативної Асамблеї Євросоюзу ухвалила “Хартію захисту споживачів”, а в 1985-му – Генеральна Асамблея ООН затвердила “Керівні принципи для захисту інтересів споживачів”.

Згадані три документа лягли в основу адміністративно-правового механізму захисту споживачів в усьому світі.

 

AddThis Social Bookmark Button