Гаряча лінія Екологічного порятунку (044) 279 52 91

 

«Людського розвитку України»

1. Українська Рада Миру

 


 2. Національний технічний університет України ««Київський політехнічний інститут ім. Сікорського»

 


3. Громадська організація «Союз юристів України»


4.  80 -та окрема десантно-штурмова бригада


 5.  39- й Зенітний Ракетний Полк (Україна)


 

6. Всеукраїнський союз учасників бойових дій, АТО, ветеранів військової служби і правоохоронних органів

"Всеукраїнський Союз"

 


7. Емігрантське радіо

emradio.com.ua 


8.  Національна спілка письменників України


  9.  Українська асоціація зовнішньої політики

 


10.  «Український союз промисловців та підприємців»


 11. «Всеукраїнська спілка громадських організацій «Асоціація ветеранів спорту України» 


12.  «Асоціація екологічних організацій Казахстана»

 


 13. Партія «Захисників Вітчизни»

 

 


14. Аграрна Партія України


15. «Europejski Holding Energetyczny»


 

 16. «Благодійний фонд допомоги беезпритульним тваринам  HAPPY PAW»


  17. Всеукраїнська  громадська організація "Чесне слово "


  18. Первинна  профспілкова  організація "Трудова  солідарність"


19 . Всеукраїнська спілка громадських організацій «Громадянська Солідарність» 

 


20.Конфедерація журналістських організацій України

 

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

Європейська бізнес-асоціація назвала чотири умови запуску ринку торгівлі квотами на викиди CO2 в Україні.

Запуск ринку торгівлі квотами на викиди CO2 в Україні має враховувати чотири умови.
Про це заявила Європейська бізнес-асоціація(EBA).
Зокрема, ринок торгівлі квотами на викиди CO2 в Україні повинен відповідати структурі відповідного ринку в ЄС, зокрема передбачати безкоштовні квоти на викиди, їх розподіл, цільові показники тощо.
По-друге, систему торгівлі квотами на викиди CO2 необхідно випробувати, запустивши її у пілоті, коли транзакції з квотами на викиди парникових газів проводяться, але фінансових наслідків для учасників системи не створюють. По-третє, повинно бути вирішене питання розподілу коштів, які будуть отримані державою внаслідок продажу квот на викиди парникових газів, має вирішуватися у прозорий спосіб, зокрема, з пріоритетним спрямуванням таких коштів на екологічну модернізацію/підвищення енергоефективності тих підприємств, які будуть купувати відповідні квоти, а по-четверте, забезпечено співіснування ринку торгівлі квотами на викиди CO2 та податку на викиди СО2.


Зазвичай компанії, які є учасниками системи торгівлі квотами на викиди CO2 звільняються від сплати такого податку, що доцільно передбачити і для українських компаній. «Ми пильно стежимо за розвитком європейського законодавства про торгівлю квотами на викиди парникових газів і знаємо про проблеми, які нині є в європейських колег, зокрема різке зменшення безплатних квот, що вже призводить до неконкурентності компаній і втрати частини ринків, – зазначила координаторка комітету промислової екології та сталого розвитку EBA. - І маючи певні зобов'язання, ми повинні дуже виважено і не поспішаючи впроваджувати систему торгівлі квотами, але так, щоб не нашкодити вітчизняній економіці, яка і так у не найкращому стані».

AddThis Social Bookmark Button