Гаряча лінія Екологічного порятунку (044) 279 52 91

 

«Людського розвитку України»

1. Українська Рада Миру

 


 2. Національний технічний університет України ««Київський політехнічний інститут ім. Сікорського»

 


3. Громадська організація «Союз юристів України»


4.  80 -та окрема десантно-штурмова бригада


 5.  39- й Зенітний Ракетний Полк (Україна)


 

6. Всеукраїнський союз учасників бойових дій, АТО, ветеранів військової служби і правоохоронних органів

"Всеукраїнський Союз"

 


7. Емігрантське радіо

emradio.com.ua 


8.  Національна спілка письменників України


  9.  Українська асоціація зовнішньої політики

 


10.  «Український союз промисловців та підприємців»


 11. «Всеукраїнська спілка громадських організацій «Асоціація ветеранів спорту України» 


12.  «Асоціація екологічних організацій Казахстана»

 


 13. Партія «Захисників Вітчизни»

 

 


14. Аграрна Партія України


15. «Europejski Holding Energetyczny»


 

 16. «Благодійний фонд допомоги беезпритульним тваринам  HAPPY PAW»


  17. Всеукраїнська  громадська організація "Чесне слово "


  18. Первинна  профспілкова  організація "Трудова  солідарність"


19 . Всеукраїнська спілка громадських організацій «Громадянська Солідарність» 

 


20.Конфедерація журналістських організацій України

 

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

«Якщо у вас є прострочені продукти, тоді ми їдемо до вас»

На початку листопада 2012 року було проведено кілька рейдів молодіжним крилом української партії «Зелена планета».

Бердичів. Завітавши до супермаркету, стало зрозуміло, що тут на рейд чекали. Пере молодими активістами на багатьох полицях почали виставляти стікери «санітарна година», і активно знімати продукцію з полиць. Відтак з 5 видів товарів на полиці залишалося 2. На декотрих полицях так само активно виставляли щойно отримані товари.

 

Але навіть за таких обставин молоді активісти партії «Зелена планета» виявили халву, на якій було відсутнє маркування А ззовні було видно, як з халви текла вода.

Побували активісти і у Чуднові. Там виявили рибу, термін зберігання якої збіг півроку тому, і навіть більше року тому.

Завітали активісти партії «Зелена планета» у Житомирські супермаркети: «Вапак», «»Сільпо», «Фуршет», «Караван».

У магазині «Вапак» ковбаса в батонах – недовага на 1 кг – 200 грамів. Що це означає – якщо споживачі не мають звички перевіряти вагу палки ковбаси на контрольних вагах – то вони щоразу переплачують за недовагу. Адже ковбаса має здатність до усушки. Повісивши кілька діб – з 1 кг буде на 200 а то і більше менше.

В майже кожному магазині виявили прострочені дитячі солодощі: печива, мармелад, зефір – термін їх реалізації минув місяць тому.

В «Каравані» окрім дитячих солодощів виявили партію курей з простроченим терміном реалізації, прострочені суши.

Михайло Шарков, активіст молодіжного крила української партії «Зелена планета», додав: «Окрім прострочених продуктів в магазині було виявлено прострочена горілка відомої марки. Як всі знають, що отруєння цим алкогольним напоєм несе за собою важкі наслідки. Нажаль, на момент рейду, хтось з споживачів вже придбав цей продукт!»

Найбільш соковим виявилася інформація щодо дитячого кефіру – на ньому взагалі було відсутнє маркування – хто виробник, і який термін його реалізації. Імпортний балик, ребра свинини також не мали маркування, вірніше – інформація на них була іноземною мовою, а це також є порушення – оскільки Закон «Про захист прав споживачів» вимагає інформацію на доступній мові.

І ще один яскравий прояв неповаги до споживачів – у відділеннях де продавалися цукор та гречка можна було побачити як ці продукти перемішалися.

Наостанок варто нашим споживачам нагадати – така неповага – це результат того, що ми купуємо продукти харчування не звертаючи уваги на дату їх виготовлення, на кінцевий термін реалізації, на умови в яких продається товар. Продавці швидко зрозуміли – споживачі байдужі доякості продуктів харчування, вони довірдиво купують все, що стоїть на полицях. А навіть виявивши прострочений товар, як правило, ставлять його на полицю, і шукають кращий – свіжіший. Споживачі не зауважують продавцям, адміністрації магазинів, що у них маса простроченого товару. Простіше сказати – покупці не поважають себе, а хочуть свідомих поваги продавців. Так не буває.

Максим Несміянов, активіст молодіжного крила української партії «Зелена планета», зазначив: « Треба проявляти громадянську позицію, якби банально це не звучало. Треба проявляти громадянську відповідальність – я виявив прострочений продукт, я докладу максимум зусиль, щоб цей продукт був знятий з реалізації».

Як цього досягти? Після кожного такого виявлення – написати скаргу у інспекції з питань захисту прав споживачів, які є у кожному обласному центрі, а в міських чи районних адміністраціях є відділи споживчої політики, які зобов’язані миттєво, без попередження магазину, відреагувати – перевірити скаргу споживача. І в разі підтвердження інформації про той таки прострочений продукт, звернутися до правоохоронних органів, до адміністративних комісій з метою накладання штрафних санкцій на магазин.

Так, це займе певний час – знайти інспекцію, написати скаргу, але економлячи цей час, ви наряджаєте себе на постійне придбання прострочених товарів.

Завершуючи рейд активіст молодіжного крила української партії «Зелена планета» Денис Стрельцов, перефразовуючи відомий вислів, звернувся до адміністрації магазинів: «Якщо у вас є прострочені продукти, тоді ми їдемо до вас».

 

 Nate Gerry Womens Jersey
AddThis Social Bookmark Button