Гаряча лінія Екологічного порятунку (044) 279 52 91

 

«Людського розвитку України»

1. Українська Рада Миру

 


 2. Національний технічний університет України ««Київський політехнічний інститут ім. Сікорського»

 


3. Громадська організація «Союз юристів України»


4.  80 -та окрема десантно-штурмова бригада


 

5. Всеукраїнський союз учасників бойових дій, АТО, ветеранів військової служби і правоохоронних органів

"Всеукраїнський Союз"

 


6. Емігрантське радіо

emradio.com.ua 


7.  Національна спілка письменників України


  8.  Українська асоціація зовнішньої політики

 


9.  «Український союз промисловців та підприємців»


 10. «Всеукраїнська спілка громадських організацій «Асоціація ветеранів спорту України» 


11.  «Асоціація екологічних організацій Казахстана»

 


 12. Партія «Захисників Вітчизни»

 

 


13. Аграрна Партія України


14. «Europejski Holding Energetyczny»


 15. «Благодійний фонд допомоги беезпритульним тваринам  HAPPY PAW»


  16. Всеукраїнська  громадська організація "Чесне слово "


  17. Первинна  профспілкова  організація "Трудова  солідарність"


18 . Всеукраїнська спілка громадських організацій «Громадянська Солідарність» 

 


19.Конфедерація журналістських організацій України

 

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

Електрична автівка - майбутнє автомобільної індустрії

Для водіїв електрична автівка має наочну вигоду - вартість використання. Їздити з електричним двигуном коштує менше, ніж 1 євро за 100 кілометрів. Очевидна економія коштів, бо машини з термічними моторами споживають за ті ж 100 кілометрів у середньому 8 літрів, що обходиться українському споживачеві в 88 гривень.

Водночас, електричні автомобілі не такі вже й дешеві. Вони устатковані різними гаджетами: кондиціонерами, радіо, магнітофонами... Мають рівень комфорту, аналогічний до класичних легкових машин та передбачені на рух з подібною ж швидкістю.

Але в електричних автівок залишається не вирішена проблема — автономія. Ці машини ще не здатні проїхати більше ніж 150 чи 200 кілометрів без підзарядки, яка може тривати до восьми годин. Роздрібна ціна у них на 30 відсотків вища ніж у класичного легкового транспорту. Для споживача це — очевидні ускладнення. Недосконалості пояснюють, чому новинок зовсім мало на вулицях навіть великих українських міст.

Великі партії електричних машин в Європі нині масово закуповують лише ті, хто часто й регулярно їздить на короткі відстані: наприклад, підприємства з постачання продуктів, або технічні служби з догляду за обладнанням, чий графік складається з великим запасом часу.

У 2011 в світі було продано трохи менше 58 000 електричних автівок. 20 000 з них складали Nissan Leaf, 17.000 - Mitsubishi i-Miev та 10.000 - Chevrolet Volt, - три найпопулярніші моделі цього виду транспорту. Небагато.

Поза тим, скромні результати не заважають деяким конструкторським бюро прогнозувати швидкий розвиток цього підвиду автомобілів у найближчому майбутньому. Припускають, що в 2020 кожна десята машина, яку буде продано в Західній Європі, використовуватиме електричну енергію. Їх будуть використовувати, щоб їздити на роботу та додому, що становить велику питому частку пересувань. Мовчазні, без жодних забруднюючих наслідків, дешеві у використанні електричні автомобілі відповідатимуть на запит європейського споживача, який воліє зберегти свою автономію та не почуватися винним за забруднення планети.

Але щоб цей новий автомобіль прижився на ринку, треба підготувати відповідну інфраструктуру. Зокрема, розмістити чимало засобів до підзарядки батарей: на парковках, на вулицях, поблизу житлових будинків. Треба також поставити до дії систему розрахунку на відстані для електричних “заправок”. Розробити дорожні вказівники, обладнати автівки пошуковими системами, здатними знаходити найближчу підзарядку та показувати, скільки кілометрів може ще їхати машина з тим, що має в акумуляторі.

Все це трохи змінить водійські звички та навички. А також - дозволить індустрії розвиватися та модернізуватися, сформувати новий, паралельний ринок до класичних термічних автомашин.

Сучасні інженери з подивом відкривають для себе, що електричні автомобілі — такі ж давні, як і термічні. Перші прототипи обох підвидів з”явилися в ХІХ столітті. В 1899 році в Бельгії Камій Женатзі вперше в світі перевищив швидкість 100 кілометрів на годину за кермом електричної автівки, яка називалася “Завжди незадоволена”. Згодом ера дешевої нафти поклала край на розвиткові електричного руху. Сьогодні нинішні високі ціни на бензин, схоже, спонукають до його відродження.

 Mike Pouncey Jersey
AddThis Social Bookmark Button