Гаряча лінія Екологічного порятунку (044) 279 52 91

 

«Людського розвитку України»

1. Українська Рада Миру

 


 2. Національний технічний університет України ««Київський політехнічний інститут ім. Сікорського»

 


3. Громадська організація «Союз юристів України»


4.  80 -та окрема десантно-штурмова бригада


 5.  39- й Зенітний Ракетний Полк (Україна)


 

6. Всеукраїнський союз учасників бойових дій, АТО, ветеранів військової служби і правоохоронних органів

"Всеукраїнський Союз"

 


7. Емігрантське радіо

emradio.com.ua 


8.  Національна спілка письменників України


  9.  Українська асоціація зовнішньої політики

 


10.  «Український союз промисловців та підприємців»


 11. «Всеукраїнська спілка громадських організацій «Асоціація ветеранів спорту України» 


12.  «Асоціація екологічних організацій Казахстана»

 


 13. Партія «Захисників Вітчизни»

 

 


14. Аграрна Партія України


15. «Europejski Holding Energetyczny»


 

 16. «Благодійний фонд допомоги беезпритульним тваринам  HAPPY PAW»


  17. Всеукраїнська  громадська організація "Чесне слово "


  18. Первинна  профспілкова  організація "Трудова  солідарність"


19 . Всеукраїнська спілка громадських організацій «Громадянська Солідарність» 

 


20.Конфедерація журналістських організацій України

 

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

Чим загрожує столиці та всій країні відмова роботи Бортницької станції аерації

Не лише киянам, а й усій Україні загрожує техногенна та екологічна катастрофа, якщо найближчим часом не провести реконструкцію Бортницької станції аерації - б'ють на сполох у "Київводоканалі".

"Бортницька станція - це три блоки очищення, - розповідає Вікторія Яковлєва, радник голови правління з інформаційної політики" Київводоканалу ". - Три лінії очистки, які вводились в експлуатацію в різні роки, з зростання потреби міста у воді".

На сьогоднішній день технічний стан БСА - критичне, її системи - вкрай зношені, а реконструкція найближчим часом - просто необхідна.

"Якщо розглядати у категорії "відмінно","добре","задовільно" і "незадовільно", напевно, стан БСА більше незадовільний, - підтверджує Володимир Бражник, директор Бортницької станції. - Проблема дуже велика. І для міста, і для станції ".

Він розповідає, що найголовніші аспекти проблеми - це максимальне зношення обладнання блоків, особливо - першого і другого, а також - мулові поля. "Там у нас накопичено вже понад 10 млн кубометрів осадів, і це - дуже велика проблема підприємства", - говорить він.

Реальна загроза для всієї країни

Якщо системи Бортницької станції відмовлять, жителі столиці будуть сидіти без води.

"Постачання води в місті буде мінімальна, водоспоживання буде обмежене до рівня, так званої," екологічної броні ", - розповідає Яковлєва. - Стоки також нікуди буде приймати - адже в нас тільки одна станція". БСА - це дійсно єдина очисна споруда Києва, в той час як столиці інших держав мають по кілька подібних споруд.

"Аварія на станції загрожує Києву тим, що буде обмежено водопостачання міста. Вода подаватиметься за графіком", - додає Володимир Бражник.

Однак не тільки у Києві будуть проблеми, якщо на станції щось піде не так. У "Водоканалі" кажуть, що відмова її систем загрожує екологічною катастрофою для всієї країни.

"Якщо буде забруднено річку Дніпро, то це вже техногенна катастрофа, - зазначає Вікторія Яковлєва. - У зв'язку з тим, що Київ знаходиться вище за течією, вся територія України, яка використовує воду з Дніпра, потрапить під загрозу екологічного забруднення".

При цьому, як у "Київводоканалі", так і на Бортницькій станції вважають, що станція може відмовити практично в будь-який момент. "Ось в цьому році, в січні місяці була велика аварія на колекторі. Це може повторитися в будь-який момент в іншому місці", - говорить директор БСА, Володимир Бражник.

Аварія, яка сталася вночі 17 січня цього року, трапилася з причини провалу на самопливному Лівобережному колекторі. Розмір ями склав 10 на 10 метрів, а глибина - 8 метрів. Тоді в "Київводоканалі" наголосили, що неодноразово інформували про катастрофічну ситуацію на станції та необхідності її модернізації

"Ми справляємося з ситуацією, але зможемо протриматися максимум ще рік-два", - додає Вікторія Олександрівна.

Необхідно реконструювати всі три блоки станції одночасно, а для цього потрібна величезна сума - 5 мільярдів гривень. Однак на даний момент, немає комплексного проекту реконструкції.

"Реконструкція станції вимагає величезних витрат, - говорить Вікторія Яковлєва. - Для того, щоб реконструювати таку велику станцію потрібно, щоб був проект. Але досі повного проекту реконструкції Бортницької станції немає".

Відходи на Бортницькій станції просто складуються і ніяк не переробляються тоді, як про такий підхід в світі вже давно забули. При цьому споруди станції, що забезпечують очищення стічних вод, були побудовані ще в 50-60-х роках минулого сторіччя, і зараз знаходяться в зношеному стані.

Бортницька станція аерації потребує комплексної реконструкції. Однак це дуже дорогий проект для столичного бюджету. Вартість реконструкції і модернізації станції становить близько 500 мільйонів євро. Це непосильне сума для міського бюджету, особливо враховуючи, що вилучення з бюджету Києва до загальнодержавний в 2013 році складуть понад 8 мільярдів гривень.

Для реконструкції станції необхідно впроваджувати механізми державно-приватного партнерства. Використання таких механізмів дасть можливість і залучити необхідні кошти для реконструкції станції, і зберегти її у власності міста.

 Ray-Ray Armstrong Womens Jersey
AddThis Social Bookmark Button