Гаряча лінія Екологічного порятунку (044) 279 52 91

 

«Людського розвитку України»

1. Українська Рада Миру

 


 2. Національний технічний університет України ««Київський політехнічний інститут ім. Сікорського»

 


3. Громадська організація «Союз юристів України»


4.  80 -та окрема десантно-штурмова бригада


 

5. Всеукраїнський союз учасників бойових дій, АТО, ветеранів військової служби і правоохоронних органів

"Всеукраїнський Союз"

 


6. Емігрантське радіо

emradio.com.ua 


7.  Національна спілка письменників України


  8.  Українська асоціація зовнішньої політики

 


9.  «Український союз промисловців та підприємців»


 10. «Всеукраїнська спілка громадських організацій «Асоціація ветеранів спорту України» 


11.  «Асоціація екологічних організацій Казахстана»

 


 12. Партія «Захисників Вітчизни»

 

 


13. Аграрна Партія України


14. «Europejski Holding Energetyczny»


 15. «Благодійний фонд допомоги беезпритульним тваринам  HAPPY PAW»


  16. Всеукраїнська  громадська організація "Чесне слово "


  17. Первинна  профспілкова  організація "Трудова  солідарність"


18 . Всеукраїнська спілка громадських організацій «Громадянська Солідарність» 

 


19.Конфедерація журналістських організацій України

 

Відправити в FacebookВідправити в Google BookmarksВідправити в TwitterВідправити в LinkedInВідправити в OdnoklassnikiВідправити в Vkcom

Рекламний щит виробляє воду з повітря

Перед жителями Ліми, яка знаходиться поруч з пустелею, гостро стоїть проблема дефіциту води. Дощі в столиці Перу йдуть нечасто, хоча вологість повітря, як правило, досить висока. Настільки, що іноді може підніматись до 98%. Повітря рясніє водою, якби ж її можна було використати... Саме це вирішили зробити наукові співробітники місцевого технологічного університету (UTEC), створивши білборд, який перетворює вологу з повітря на питну воду.

 

Водозбірний рекламний щит збирає атмосферну вологу, конденсує, очищує і підводить до баку, який знаходиться біля його основи. Звідти повністю придатну для пиття воду можуть брати місцеві жителі, для яких це чудова альтернатива воді із забруднених колодязів. Продуктивність установки становить 96 літрів на добу. За три місяці білборд встиг сконденсувати з повітря 9450 літрів води.

Рекламна установка була створена з метою показати переваги технологій в повсякденному житті. В такий спосіб університет вирішив заохотити студентів вивчати технологічні спеціальності. Але попит на «рекламну» воду змусив UTEC задуматись над встановленням додаткових пристроїв в інших районах міста. Надалі розробники планують збільшити як кількість білбордів, так і ємність їх резервуарів.

 Tre'Davious White Womens Jersey
AddThis Social Bookmark Button